Wyszukiwarka
Subskrypcja

REKLAMACJA I ZWROTY

Zwrot towaru:

Barbariansi zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) mogą zwrócić produkt w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie zakupionego towaru pod warunkiem, że:

nie posiada on znamion użytkowania, ma oryginalne opakowanie oraz nie był personalizowany!

Aby dokonać zwrotu należy: pobrać i wypełnić formularz zwrotu (znajduje się on w generatorze dokumentów TUTAJ) i w czasie nieprzekraczającym 14-tu dni poinformować drogą mailową lub za pomocą Poczty Polskiej właściciela sklepu internetowego o chęci odstąpienia od umowy zakupu. Następnie zwracany produkt wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy odesłać na własny koszt na adres:
MONIKA WAWRZYK Sklep Internetowy Barbarians.pl
ul. Partyzantów 3; 43-450 Ustroń.

 

Wymiana towaru:

Produkt można wymienić w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie zakupionego towaru pod warunkiem, że:

nie posiada on znamion użytkowania, ma oryginalne opakowanie oraz nie był personalizowany!

Aby dokonać wymiany należy: w czasie nieprzekraczającym 14-tu dni najpierw poinformować drogą mailową na adres: barbarians.biuro@gmail.com właściciela sklepu internetowego o potrzebie wymiany zakupionego towaru. Następnie wymieniany produkt należy odesłać na własny koszt na adres:
MONIKA WAWRZYK Sklep Internetowy Barbarians.pl
ul. Partyzantów 3; 43-450 Ustroń.

Po otrzymaniu zwracanego produktu, nowy zostanie przesłany, na koszt sklepu na adres wskazany przez klienta.

 

Reklamacja towaru:

Barbariansi mogą reklamować wadliwy produkt z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, które są określone w ustawie Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.(Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

Co trzeba zrobić aby zareklamować uszkodzony produkt?

Najlepiej niezwłocznie po zauważeniu wady pobrać druk reklamacyjny ( TUTAJ), jak najdokładniej opisać w nim wszystkie niezgodności oraz zrobić kilka zdjęć i przesłać na adres:
barbarians.biuro@gmail.com.

Na podstawie wyżej wymienionych czynności zespół barbarians.pl podejmie decyzję czy produkt należy przesłać do ich siedziby. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu należy dokładnie go zabezpieczyć, dołączyć do niego wydrukowane zgłoszenie reklamacyjne i odesłać na własny koszt na adres:
MONIKA WAWRZYK Sklep Internetowy Barbarians.pl,
ul. Partyzantów 3, 43-450 Ustroń.

Do 14 dni od momentu otrzymania wadliwego produktu zespół barbarians.pl wyda opinię na temat reklamacji. Zostanie ona przesłana na adres mailowy Klienta lub zostanie ona przekazana w inny podany przez Klienta sposób.

Facebook